شرایط گارانتی

شرایط گارانتی

  • به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارایه ضمانتنامه الزامی می باشد و ضمانتنامه بدون مهر و امضای فروشنده تاریخ خرید یا مدت اعتبار و مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
  • ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی گردد.
  • خدمات نرم افزاری، Registration ، ارتقاء ، تنظیم یا نصب و راه اندازی شامل ضمانت نمی شود.
  • انجام Registration دستگاه هایی که امکان ثبت یا ارتقاء نرم افزاری آنها از طریق سازنده اصلی میسر است فقط با هماهنگی شرکت امکان پذیر است. در غیر این صورت و بروز هرگونه مشکل مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
  • ضمانت دستگاه، مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به عدم استفاده از سیم زمین، ولتاژ القایی، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین عمل، استفاده نادرست(عدم رعایت شرایط مندرج در دستور العمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیرمجاز نمی باشد.
  • در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.
  • تعهدات شرکت محدود به موارد مندرج در ضمانتنامه بوده و ایفای سایر تعهدات تولیدکننده اصلی کالا و یا سایر فروشندگان کالا منوط به بررسی و تعیین هزینه خواهد بود.
  • خریدار با ملاحظه لیبل گارانتی برروی کالا، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با برچسب گارانتی و ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
  • در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهایی که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
  • در زمان دریافت کالا توسط مشتری از مراکز خدمات پس از فروش اعم از تعمیر قطعات و یا تعویض آنها، امکان تست سلامت کالا در حضور مشتری میسر می باشد.
  • هزینه و مسئولیت انتقال کالا به شرکت جهت استفاده از خدمات گارانتی و برگشت آن بعهده ی مشتری می باشد.
  • دارنده رسید به عنوان صاحب کالا تلقی می شود و فقط در قبال ارائه رسید ، کالا تحویل داده خواهد شد.
  • رسید کالا ۴۵ روز پس از تاریخ صدور آن اعتبار داشته و پس از این مدت هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت شرکت خواهد بود
  • شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به اطلاعات نرم افزاری موجود در قطعات ارسالی ندارد.
  • هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
  • چنانچه زمان انجام خدمات بیش از ده روز به طول بیانجامد خریدار می تواند تقاضای دریافت دستگاه جایگزین نماید. در این صورت ، دستگاهی با مشخصات مشابه یا نزدیک به دستگاه در دست تعمیر بطور موقت و به صورت امانت در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.
  • چنانچه امکان تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه مناسب تعویض می گردد و در صورتی که این دستگاه از رده تولید خارج شده باشد کالای مشابه تحویل و مابه التفاوت احتمالی مبلغ دریافت خواهد شد.

شرایط ابطال گارانتی

ضمانت نامه محصول در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:
  • مخدوش شدن یا نامشخص بودن شماره سریال و یا لیبل گارانتی و عدم تطابق شماره سریال
  • صدمات وارده به تجهیزات ناشی از ضربات فیزیکی، فعل و انفعالات شیمیایی، آبخوردگی، شوک الکتریکی ، نوسانات جریان برق، اعمال ولتاژ نا مناسب، آتش سوزی و نفوذ رطوبت یا گرد و غبار بصورتیکه موجب رسوب و یا زنگ زدی قطعات شود، اتصال به دستگاه ها و لوازم جانبی غیر استاندارد (تشخیص این موارد بعهده ی کارشناسان گارانتی شرکت نوآوران اسان پیشرو می باشد)
  • هرگونه دستکاری سخت افزاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز
  • هر گونه تغییر، بروزرسانی و یا از بین بردن نرم افزار داخلی دستگاه (Firmware ) توسط اشخاص غیر مجاز